Diensten

Merkstrategie gaat om het blootleggen van de kern en dat is een proces van ontrafelen en van ontdekken. Je moet de markt begrijpen, weten waar klanten echt behoefte aan hebben. Het is een proces waar analytisch business denken en creatieve probleemoplossing elkaar treffen. Ratio en emotie.

De kracht van een organisatie zit in haar authenticiteit, in haar eigenheid. Dat betekent: weten waar je als organisatie voor staat. Als je die uniekheid kan verbinden met kansen en mogelijkheden, dan kun je gericht actie ondernemen.

Wat speelt er binnen jouw bedrijf? Vraagstukken die vaak aan de orde komen bij merkstrategie zijn, bijvoorbeeld:

Positionering

Hoe kunnen we ons bedrijf op een heldere manier positioneren? Hoe zetten we ons product in de markt?

Propositie-ontwikkeling & Brand Story 

Wie zijn we en waar staan we voor? Wat is ons verhaal?

Marketingcommunicatie

Hoe kunnen we op een meer gestructureerde wijze onze marketingcommunicatieactiviteiten aanpakken?

Employer Branding 

Hoe leggen we verbinding met en behouden we talenten voor onze organisatie?

Werksessies/

Gezamenlijk verdiepen op gewenste thema’s zoals Business Model Canvas, SWOT analyses,  consumer journeys, aantal mogelijke ideeën voor promoties etc.

Waar ben jij op zoek naar?

Wat is je e-mailadres? (optioneel)