Diensten

Positionering

Als merkstrateeg kan ik helpen bij de volgende vraagstukken:

  • Positionering van een organisatie (identiteit, cultuur en drijfveren van een organisatie)
  • Employer branding en arbeidsmarktcommunicatie
  • Cultuur en organisatie (kernwaarden)
  • Merkvisie op een gebied
  • Merkarchitectuur.
  • Marketing, producten en diensten

Communicatiestrategie

Wat zijn de stappen die we gaan ondernemen om het merk te ‘laden’? Hoe geven we de koers van onze organisatie mede vorm met communicatie? Met welke boodschap en content doen we dit en via welke platformen en middelen?

  • Creatieve briefing en campagnes (advertising)
  • Interne communicatie
  • Gebiedscommunicatie en vastgoedcommunicatie (placebranding)
  • Corporate story, brand story of manifest
  • Proposities ontwikkelen
  • Communicatieplan opstellen

Werksessie

Een werksessie is een goede manier om gezamenlijk te verdiepen op een thema en commitment te creëren van betrokkenen.

  • Werksessies over identiteit, cultuur en drijfveren
  • Klantgesprekken
  • SWOT-analyses
  • Het onderzoeken van de relevantie van het merk/product in de markt van morgen.

Waar ben jij op zoek naar?

Wat is je e-mailadres? (optioneel)