paula-buit-merkstrateeg-en-communicatieprofessional

Paula Buit. Bureau voor Strategie & Communicatie. Ik help ondernemers en organisaties met hun vraagstukken o.a. op het gebied van identiteit, positioneren en branding.  Ook werk ik samen met design- en reclamebureaus. Ik ben een veelzijdig merkstrateeg en heb expertise mogen opdoen in allerlei disciplines en branches zoals FMCG, overheid, non-profit, automotive, healthcare, industrie of zakelijke dienstverlening.

Inmiddels al meer dan 15 jaar actief als merkstrateeg en communicatieprofessional. Werkzaam geweest bij de VEA en Publicis Group. Sinds 2011 ben ik met veel plezier actief als zelfstandig merkstrateeg. Ik heb een achtergrond in strategische communicatie en advertising. Een boeiende mix van rationele en emotionele aspecten.

Bronzen Effie Award (2011) gewonnen voor de ‘zes minuten’-campagne van de Nederlandse Hartstichting. Effie en SAN-accent nominaties voor SCA (brandmigratie Edet naar Plenty). Meegewerkt aan de bekroonde Effie-campagne ‘Hollandse Wind’ van Eneco.

Tevens partner van het bureau Forflux. Forflux is een bureau gespecialiseerd in het ondersteunen van ambitieuze engineering en technische bedrijven met het helder communiceren met haar doelgroepen. Onze expertise ligt op het vlak van strategie en communicatie, met technische branchekennis. Het is onze drijfveer om de toegevoegde waarde in markten en voor doelgroepen scherp te krijgen en om te zetten in resultaten. Meer informatie www.forflux.nl. Je kunt me e-mailen (hello@forflux.nl) of bellen (06 215 44 518).

Sinds 2014 Bestuurslid van SJP, de organisatie die jaarlijks de Magneten uitreikt. Dé prijs voor het beste creatieve werk in arbeidsmarktcommunicatie.

paula-buit-strategie-en-communicatie-op-linkedin-

Werkwijze

Mijn manier van werken op het vlak van merkstrategie en communicatie is niet zozeer te omschrijven aan de hand van een proces, maar meer als een ‘mindset’ of attitude. Kenmerkend hierbij zijn de mensgerichte benadering en het vermogen te combineren en te verbinden vanuit mijn specialisme.

Mens centraal: de wereld kan ik waarnemen vanuit verschillende perspectieven; die van medewerkers, klanten en gebruikers. Door vanuit verschillende menselijke perspectieven naar een probleem te kijken, zien zij dingen die door anderen soms onopgemerkt blijven.

Samenhang zien: ‘het vermogen om niet altijd lineair te denken, maar tegenstrijdige aspecten kunnen combineren bij het zoeken naar de oplossing van een probleem.

Optimisme: ik ga er vanuit dat er altijd een oplossing voor een probleem te vinden is en dat er altijd één oplossing is die beter is dan de andere.

Experimenteren: doen is het nieuwe denken. Door het vermogen om te kunnen combineren en te verbinden, kan de klant samen met mijn inbreng nieuwe richtingen voor oplossingen bedenken.

Samenwerking: ik heb ervaring opgedaan in verschillende disciplines en sectoren. Daardoor kan ik goed met mensen samenwerken die een andere achtergrond hebben dan mijzelf.

Klanten

steam-logomillford-logogreenberry-logoeurodonor-logowindpark-hazeldonk-logonpk-design-logohogeschool-leiden-logoabovo-mediaboondoggle-logonothing-logodlvs-logoforflux-logoproximity-amsterdam-logoo-logofhv-bbdo-logologovzff-paula buitwindpark-nijmegen-logo

Publicaties